Väcker bloggen till liv igen

Oj oj oj, det var verkligen inte igår jag loggade in här! 
 
Mitt senaste inlägg skrevs den 5 juli 2012.
Då hade jag och Sammy varit tillsammans i ynka 1 månad.
Mycket har hänt sedan dess minst sagt! :)
 
2014 har helt klart varit mitt mest händelserika år någonsin :) 
 
31 januari - dagen som vi längtat efter så, jag var gravid!! 
 
20 februari - min 30 årsdag, men även dagen då Sammy friade till mig! 
 
27 mars - vi fick äntligen tillträde till vår nya lägenhet i Blåsut som vi köpte i januari 2013.
 
24 juli - köpte ny bil till den blivande familjen.
 
6 oktober - den bästa dagen i vårat liv, Lia kom till världen! <3 
 
Imorgon blir vårt lilla hjärta hela 7 veckor! 

Nu är tanken och planen med den här återupplivningen av bloggen att jag ska dokumentera vårt nya liv som småbarnsföräldrar. Följ vår vardag och våra liv. Mycket nöje! ;) 

Kommentera inlägget här :