Snart får man börja planera!


Snart, snart är det hög tid att börja planera för lillfrökens 1-årsdag 😍
Tänk att det snart gått ett helt år sedan den här tösen kom till världen! Helt otroligt! 

Jag börjar iaf bli väldigt ivrig över att få ordna med Lias allra första kalas, det ska bli så kul! Jag vet, hon är liten och kommer förmodligen inte ens förstå att det är en födelsedag eller varför så många kommer att sjunga en sång för henne och varför hon får paket osv. Men jag har verkligen längtat! 😋

Jag vill dessutom höja födelsedagarna ett snäpp, av nån konstig anledning så har julafton hamnat över födelsedagar i storlek och det vill jag ändra lite på. I min värld står ju min dotters födelse högre i rang än vad Jesu födelse gör, så därför vill jag uppmärksamma den mer! Jag har iofs inte varit ett sånt där superstort fan av att fira min egen födelsedag förr, men sedan Lia kom så har jag fått en annan syn på det här med födelsedagar och familj- och släktsammankomster. Mer fest och firande till folket! 😂

Jag längtar efter att få visa upp vad Lia ska få i present också, men den karamellen kommer jag suga på ett tag till 😉
Taggar: 1år, firande, födelsedag, kalas;

Kommentera inlägget här :