En helt annan trötthet

För två veckor slutade min mammaledighet, för den här gången. Nu ska jag jobba till sista maj är tanken.
Lillebror är beräknad 8 juni och jag hoppas kunna jobba så länge som jag planerat. 
När jag väntade Lia mådde jag väldigt bra och jag var faktiskt mest rastlös i slutet av att bara gå hemma. Då slutade jag jobba 11 september, Lia var beräknad den 26:e men kom inte förens den 6 oktober. 
Nu är ju Sammy pappaledig med Lia så jag tror faktiskt att jag kommer ha det lugnare på jobbet än om jag går hem tidigare för att "vila upp mig". Vi kommer ju ändå vara lediga tillsammans heeeela sommaren tills Lia börjar förskolan i augusti nångång. 😍

Men jag känner nu när jag börjat jobba, att det är en helt annan typ av trötthet som infinner sig. Att vara mammaledig tar ens energi på ett sätt och att arbeta tar energi på ett annat. Det känns i huvudet vill jag lova att man är heltidsarbetande, småbarnsmamma och gravid på det, haha! 😂 Men jag klagar verkligen inte, jag älskar mitt liv och min familj är den finaste jag vet och jag längtar såå tills vi tre ska bli fyra ❤️

Lillebror 💙
Världens bästa dotter 💖
Jag i vecka 19 😋 (Är i 21 nu)
Taggar: familj, jobb, lillebror, mammaledighet, vecka19, älskar;

Kommentarer :

#1: Anonym

Fina du

Svar: Tack! :)
Vero

skriven

Kommentera inlägget här :