Bloggtorka

Här ligger jag i sängen vaken och undrar varför. Lia har överraskat med att sova hela natten från 20-06:30, då flyttade hon in till vår säng, fick en flaska välling och somnade om på stört. Men här ligger jag, vaken. 😝

Har haft en riktig bloggtorka på sistone... Haft noll idéer så därför har det ekat tomt här. Men nu hoppas jag att jag bryter den isen. 

Vardagen har sakta men säkert börjat återfinna sig, Sammy jobbar sedan några veckor och igår var det premiär på Öppna Förskolan efter sommaruppehållet för mig och Lia. Det var superkul att se hur mycket alla barnen växt under den tiden!😃

Bjussar på lite bilder från den senaste tiden 😋

Tofsar!! 

Att läsa böcker är superkul! 

Fyndat klosslåda på second hand! 

Josse fyllde 30 och dessa päron fick en ordentlig utekväll tillsammans ❤️

Spontanfika med mormor på vår innergård i början av veckan 😋

Kommentera inlägget här :