10 dagar senare

Ursäkta min frånvaro, jag lovar (att försöka) att bli bättre på mina uppdateringar 😉

10 dagar har gått sedan mitt senaste inlägg och lite har iaf hänt sedan dess. 
Jag har hunnit bli förkyld, vilket skedde dagen efter mitt förra inlägg, så det där Shape-passet jag skulle gått på uteblev. Men jag var frisk till söndagen så då blev det iaf ett Bodybalance-pass. 
Fy satan vilka kassa magmuskler jag har efter graviditeten, inte för att de va så jäkla grymma innan heller men det här var ju ett skämt! 😂 Ska bli härligt att jobba upp kroppen där och på Yogan. 
Det är så jag ska lägga upp min träning just nu hade jag tänkt, 3 löppass i veckan samt ett pass Bodybalance och ett pass Yoga. Det känns lagom och bra ☺️

Förra lördagen var vi iväg på bröllop, min vän Tony sade ja till sin Marie på drop in-bröllop på Skansen. Efteråt var det en mysig picknick alla gäster tillsammans där vi skålade för de lyckliga tu 😍

Igår var det som alla vet midsommarafton och den spenderade vi med Beccis och Micke hemma hos Stivert tillsammans med hans föräldrar. Tyvärr var ju vädret helt värdelöst så det blev en midsommar inomhus, men vi hade det väldans trevligt med sillunch (nåja, rostbiff för mig) och sedan grillade vi under ett partytält på Stiverts uteplats 😋
Lia var helt klart den mest uppklädda på tillställningen, men då hon totalvägrade att sitta still i soffan och låta mamma ta ett foto på henne så fick pappa hjälpa till i en lustig position, resultatet ser ut som en väldigt läskig stol med armar, men ungen är iaf söt ❤️




Taggar: Skansen, bröllop, dropin, grilla, midsommar;

Kommentera inlägget här :