Tvåbarnsmamma

Det har hunnit hända lite sedan jag skrev här sist. 😉 
Men i ärlighetens namn har jag inte orkat. Att vara höggravid, jobba heltid och ha en 1,5 åring tär på krafterna, så är det. Så när mitt lugn har infunnit sig på kvällarna har jag flertalet gånger tänkt blogga, men vid det laget är hjärnan bara mos så inga ord kommer ur en 😂

Men nu så, är jag varken höggravid eller jobbar. Skulle jobbat till den 31/5 men kroppen sa "nej" så den 19/5 blev jag sjukskriven. Och tur var väl det, för den 25:e började jag få värkar och torsdagen den 26 maj kl 6:40 valde vår ljuvliga lilla son att komma till världen, 13 dagar tidigare än beräknat 😍

Jax 💙 3290g och 50,5cm ren perfektion ❤️

Jag tänkte göra ett försök till en förlossningsberättelse sen, håll till godo! 
Förhoppningsvis kommer det lite tätare uppdateringar nu också. Puss! 😘

Taggar: Jax, tvåbarnsmamma;

Kommentera inlägget här :