Håll i hatten!

Alltså, nu händer det grejer i den här mammans liv må ni tro. Kanske inte någon big deal för många, men för mig är det här häpnadsväckande! Jag, fröken soffpotatis som avskyr att träna har börjat löpträna som ni vet från ett tidigare inlägg, har kört fyra pass hittills, schemat jag följer är uppbyggt med tre pass i veckan. 🏃
 
Men, inte nog med det, i tisdags fick jag ett erbjudande om en provvecka på Sats och imorgon är det dags för mitt första pass där, då blir det Shape, ett kombinderat pass av kondition och styrka och på söndag har jag bokat in mig på Bodybalance, det är en blandning av yoga, tai chi och pilates. 
 
Detta är stort, men vänta, det kommer mera! Igår signade jag upp mig på ett medlemsskap! Fick ett erbjudande och kände att nu finns det ingen återvändo, nu ska denna (fd) soffpotatis börja röra på arslet ordentligt och komma i form på riktigt! Gravidkilona är borta men jag hade lagt på mig ett gäng sambokilon dessförinnan och kroppen är som för många efter en graviditet, inte riktigt som den var innan. Men nu jäklar, nu är jag så peppad för att få bukt på detta! 💪 Heja mej!! 
Taggar: löpning, sats, träning;

Kommentera inlägget här :