Tänk att hon redan är ett år!


Alla säger att man verkligen märker att tiden flyger fram när man får barn, jag kan bara hålla med! 
Det är snudd på ofattbart att denna lilla pingla funnits i vårat liv i ett helt år! Men samtidigt känns det som att jag alltid varit mamma åt henne. Haha det går inte att beskriva men jag gissar på att många mammor och pappor förstår vad jag menar! 😋

I helgen hade vi kalas i dagarna två för att ordentligt fira hennes första födelsedag. Hon fyllde år i tisdags, den 6 oktober, men det var såklart ingen bra dag att hålla kalas på ☺️ 
Hon fick mängder av fina presenter, jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är över alla fina människor som finns i hennes och våra liv! ❤️

Ni som följer min blogg kommer säkert ihåg att jag redan i somras skrev om att jag längtade efter att få visa vad hon skulle få av oss, ni kanske redan haft era gissningar? 😉
Drömsängen! En Sebra Kili!! 😍 Hennes underbara mormor & morfar samt farmor & farfar var också med på presenten. Vi köpte även ett nytt spjälskydd samt matchande sängkläder. 
Som jag längtar efter att få montera ihop den, men det får vänta till efter flytten ☺️

Som avslutning på inlägget bjussar jag på lite bilder från kalasen 😋❤️







Taggar: 1år, födelsedag, kalas, presenter, sebrakili, tårta;

Kommentera inlägget här :