Sötaste outfiten

Igår var det onsdag, min favoritdag i veckan (helgen borträknad)! 
Jag och Lias mormor möttes på tunnelbanan för att åka till T-Centralen. Vi hade planerat att åka till Zara för att jag skulle få vara med och välja ut en jacka som Lia ska få i julklapp. Det blev en hel liten outfit. Se så gulligt! 
 


 
När vi var klara där åt vi en snabb lunch för att sedan ta bussen till Majs skola för att hämta henne, efter det tog vi bussen till Maltes dagis. Malte ville dock inte följa med och fika så vi lämnade honom hemma tillsammans med mamma Cissi som jobbade hemifrån.
Vi andra gick till Bingohallen som blivit vårt stammisfik :)
När vi fikat klart gick vi en sväng till Västermalmsgallerian för att fördriva lite tid innan det var dags för mig att gå till jobbets huvudkontor som ligger på Fleminggatan. Där var jag och Lia inbjudna till en liten Afternoon Tea och AW som de på plan 2 (där jag vanligtvis jobbar en dag i veckan) hade anordnat. Det var superkul att få träffa och umgås med alla kollegorna där i några timmar! 
 
På torsdag nästa vecka är det företagets jul-AW, det ska också bli superkul, då får jag träffa ALLA härliga kollegor! :) 
 
 

Kommentera inlägget här :