Shoppat lite, igen :)

Igår var jag iväg med mina föräldrar och shoppade lite till lägenheten.
Bland annat så slog jag till på en soffa jag hade kikat lite på i fredags. De hade inte den färgen jag var intresserad av på lager då, så de hade kört dit två av kuddarna igår så att jag fick se tyget ordentligt iaf. :)

Såhär ser den ut:

 

Efter vi hade varit där tog vi en tripp till Mio så jag fick ta en titt på ett soffbord jag har suktat lite över.
Det var precis lika bra live som jag hade hoppats på, så jag slog till även där. :D

Såhär ser bordet ut:

 

Soffan ska jag och Stefan hämta på tisdag, så då kan den ställas i lägenheten direkt. :) Bordet kommer jag att kunna hämta i slutet av veckan. Så himla nöjd över att det inte var några långa väntetider. :D

Kommentarer :

#1: lallo

Vi va super nära på att köpa det bordet istället för vårt basebox :P

skriven

Kommentera inlägget här :