Mindre än en vecka kvar!



På tisdag klockan 12:00 får jag nycklarna till min lägenhet! :D
Det känns näst intill overkligt att det verkligen snart är dags, jag ska flytta till min nya bostad. Jag slipper bo på en bäddsoffa med pappkassar stående på golvet med mina saker i. Jag slipper vistas hos andra hela tiden. Jag kan bjuda hem folk till mig! :D

Så fort jag har nycklarna i handen kan jag även påbörja min shopping till lägenheten. Då ska det åkas till Ikea och köpas golv, bäddmadrass, matta och annat. Jag ska även påbörja en intensiv jakt efter en soffa och ett soffbord. Jag har redan kikat en hel del, men jag har ju inga mått på vardagsrummet så jag har inte riktigt vågat slå till ännu. :)

Åh jag är så lycklig! :rolleyes::thumbup:

Kommentarer :

#1: Elin

Visst är det roligt att flytta! Sepciellt när man ska köpa nya saker till sin nya lägenhet! Mindre kul är dock själva flyttningen med alla lådor som ska bäras, och flyttstädningen som är värst av allt...

skriven
#2: Vero

Hihi ja, men jag slipper ju flyttstäda, flyttar ju från mor o far. :)

skriven

Kommentera inlägget här :