Inlägg som dök upp och försvann

Ni kanske hann se ett inlägg tidigare idag, en bild på en tallrik med mat och rubriken "nyttig bakismat"? 
Detta var ett inlägg jag skickade med mobilen i söndags, dagen efter festen i Hallstahammar. Jag ville visa att jag var "duktig" och åt ugnsbakad lax med spenat istället för klassisk flottig bakismat, Men eftersom den inte dök upp förns idag så valde jag att ta bort inlägget istället. Det var ju ändå inte aktuellt längre. :-P

Mår i alla fall lite bättre idag. Näsan rinner inte riktigt lika mycket och jag slipper andas med papperstussar uppstoppade i näsborrarna, haha! Men jag har fortfarande en näsa som ser ut som en julgranskula... knallröd! :-(
Jag hoppas verkligen att jag blir frisk till helgen! På fredag ska jag nämligen på Bandit Rock Awards och på lördag ska vi på Slottsparty :) 

Kommentera inlägget här :