Morgontrötta familjen

Äntligen fredag, så himla underbart! Hade god lust att bara sova vidare idag, men nä, det går ju inte för sig, hehe! :P Jag får sova imorgon istället. Dessutom så råkade vi ju försova oss igår... Usch vad jag tycker att sånt är pinsamt. :blush: Min kollega ringde och väckte mig kl 8:30 då hon trodde att det hade hänt något. Tur att man jobbar i hemkommunen numer så att det går fort att ta sig till jobbet. En halvtimme senare var jag på plats. :)

Vi var fler i sängen som inte hade någon större lust att gå upp i morse. ;)
Jag har väl sagt att Ramos är en väldigt morgontrött liten vovve?
Om inte så låter jag bilderna som följer tala för sig själv, hihi! :tired:

Nej ska vi gå upp redan?

Om jag trycker in nosen i täcket, syns jag verkligen då?


Tror ni att matte ser mig? Är hon kvar?

Kommentera inlägget här :