På Jax önskelista

Om lite drygt två månader fyller Jax 1 år (alltså hur fort har inte det här året gått?!) och jag sitter och finurlar på vad han ska få i present. 

I ärlighetens namn så tycker jag det är såå svårt! Han får ju ärva så otroligt mycket från Lia, så leksaker mm finns det ju redan en uppsjö av. 
Men jag går ändå i tankarna om vi ska uppgradera lekköket lite, till detta:
 
 Woodlii kök - länk till Jollyroom

Lia fick ju en klassisk Brio-spis när hon fyllde 1, men tyvärr är den spisen så himla liten, det kommer bli väldigt svårt för barnen att leka tillsammans där. Med denna spis skulle vi dessutom automatiskt få bättre förvaring till leksaksmaten, som just nu bara slängs in i ugnsluckan på den lilla spisen 😂

Jax börjar mer och mer intressera sig av Lias lekar och han tycker det är jätteroligt med spisen och leksaksmaten, det märks även när vi är på Öppna Förskolan då han ofta kryper bort och ställer sig just vid deras spis och skramlar med kastrullerna och redskapen. 
Lias mindre spis skulle isf få flytta hem till mormor och morfar så barnen kan leka med den där när de är och hälsar på 👌
 
En annan sak jag funderar på att önska oss/införskaffa är denna:
 
Baby Brezza Formula Pro - länk till Jollyroom

Förstå vad enkelt och smidigt det skulle vara med en vällingmaskin!! 😃 Att fixa välling på nätterna skulle bli sååå mycket lättare om jag hade denna. Det skulle ju gå i ett nafs! 😍

 
Puss!
Taggar: Babybrezza, Födelsedag, Jax, Kök, Leksaker, Lia, Present, Vällingmaskin, Woodli;

Kommentera inlägget här :