Color Run Night

 
Imorgon släpps biljetterna till Color Run Night som går av stapeln den 11 september. Jag ska anmäla mig! För första gången i mitt 31-åriga liv ska jag anmäla mig frivilligt till ett lopp, och mitt mål är att jag ska springa det! Frivilligt, hörde ni det, frivilligt!!  😃 
Jag har hittat ett träningsschema som är avsett för att man på 9 veckor ska kunna gå från stillasittande till att kunna springa 5km. Mitt första träningspass sker idag, om en liten stund till och med! 
 
Förrutom detta har jag precis påbörjat ett kostschema skapat av min grymma vän Beccis, hon är nyexad PT och utöver det är hon även utbildad hälsoprofilsbedömare, hälsocoach och kostrådgivare. Spana in henne HÄR
Det tillsammans med löpträningen är receptet för att få bort mina sista gravidkilon och början till ett sundare liv med bättre matvanor 😋
Taggar: 5km, colorrun, colorrunnight, kostschema, löpning, träning;

Kommentera inlägget här :