Tiden går!

Oj, här ekar det tomt av tystnad. Det har sina förklaringar men den främsta är; jag har inte pallat 🙈
 
Det är redan den 3:e december och snart är 2016 slut, det är ju helt galet! Såg i min Timehop att det var ett år sedan igår som vi gick ut med att vi väntade en till bebis. Den bebisen blev 6 månader för en vecka sen! Vart tar tiden vägen? 
 

❤️

 
Lia har fått sin allra första paketkalender, hon tycker såklart det är väldigt roltigt att öppna de pyttesmå paketen (jag har öppnat en presentkalender från Pippi Långstrump och slagit in de små figurerna en och en), det gick väldigt bra de första två dagarna att bara ta en, men nu har hon väl hajat grejen och i morse blev det en del gråt när jag försökte förklara för henne att man bara fick ta en... 
 
Apropå adventskalendrar så måste jag bara flika in att jag hittills tokdiggar året julkalender från SVT, jag tycker den är såå bra och jag nästan längtar till klockan 18:45 nu för att få se fortsättningen, haha! Jag är nog mest exalterad över den här hemma 😂🎅
 
 
Taggar: 6månader, adventskalender, jul, julkalender, paket, pippilångstrump, timehop;

Kommentera inlägget här :